Your search results

קונים משרד? 5 בדיקות שכדאי מאד לבצע לפני הרכישה

by english on ינואר 15, 2025

רכישת משרד היא לא רק השקעה כלכלית משמעותית, אלא גם צעד חשוב בהקמה או בהרחבה של עסק. כדי להבטיח שהתהליך יתבצע בצורה חלקה ושתוכלו ליהנות מהמשרד לאורך זמן, יש לבצע מספר בדיקות מקדימות שיכולות למנוע בעיות עתידיות. 

בדיקת מצב המבנה והתחזוקה

לפני שתעשו את הצעד החשוב של רכישת משרד, אחת הבדיקות הראשונות שעליכם לבצע היא בדיקת מצב המבנה והתחזוקה הכללית שלו. מדובר בבדיקה מקיפה שתספק לכם תמונה מלאה על מצב המבנה, ותסייע לכם להימנע מהוצאות נוספות או מבעיות שעלולות להתגלות לאחר רכישת הנכס. ישנן בדיקות שונות ומגוונות שכדאי לבצע כמו בדיקות למערכות החשמל והמים במשרד, בדיקות לנזילות ורטיבות, בדיקות ליקויים, בידוד ועוד. כמו כן מומלץ לשים לב למצב התחזוקה הכללית במשרד, ולראות שאין סימנים להזנחה או בעיות תחזוקה אחרות שיכולות להוות בעיה לטווח הארוך, כל שכן לדרוש תיקונים יקרים.

האם המשרד מתאים לצרכים שלכם?

דבר נוסף שכדאי לבדוק לפני רכישת משרד הוא התאמה לצרכים שלכם ושל העסק באופן ספציפי. כאן, יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים החשובים, החל במיקום המשרד, ועד לכל פרט טכני שיכול להשפיע על הפעילות היומיומית של העסק. בדקו את מספר החדרים ואת התאמתם למטרות העסק, או את גודלו ביחס למספר העובדים. מומלץ גם לשים לב שיש מספיק מקום אחסון עבור החומרים והציוד המשרדי, להתייחס לפריסת החלל וגם לתשתיות של המשרד, שתמיד רצוי שיהיו כמה שיותר איכותיות וחדישות. 

מיקום המשרד והסביבה

מיקום המשרד הוא לא רק שיקול כללי, זו החלטה אסטרטגית שיכולה להשפיע ישירות על הצלחת העסק שלכם. הסביבה של המשרד, על כל המאפיינים שלה, צריכה להתאים לפעילות העסקית, המיקום צריך להיות מרכזי ונגיש מבחינה תחבורתית, כדי שיהיה נוח להגיע אליו, יחד עם זאת כדאי שהמקום לא יהיה רועש מדי. כמו כן, יש לוודא שבסביבת המשרד ישנם שירותים נוספים שיכולים להקל על העובדים והלקוחות כמו מסעדות, בתי קפה או חנויות קרובות, כדי לשפר את איכות החיים של העובדים במיוחד בזמן ההפסקות. ולבסוף, יש לשים לב לכל נושא החניות. תמיד כדאי לבחור מיקום שיש בו שפע של חניה או חניון נגיש, מה שיכול להוות יתרון. 

אישורים, היתרים ועוד

לפני רכישת משרד יש לוודא שיש לו את כל ההיתרים והאישורים הנדרשים על פי חוק, כלומר שיש למשרד היתר לשימוש כעסק, ושהוא אינו רשום כמבנה המיועד לשימוש פרטי. במידה ותרצו לבצע שיפוצים או התאמות, חשוב לוודא שלא חלות מגבלות על המשרד, ושניתן יהיה לבצע את העבודות שאתם רוצים. שימו לב שיש לו אישור מכל הגורמים הנדרשים בכל הנוגע לסוגיות של בטיחות, כך שתוכלו לפעול בו מבלי לוותר על השקט הנפשי. ולבסוף, שימו לב שהוא רשום בטאבו או במרשם המקרקעין, כך שלא תצוץ שום בעיה בעת רכישתו.

משפצים? בחרו בקבלן רשום 

אם בכוונתכם לבצע עבודות שיפוץ במשרד, מומלץ להיעזר בקבלן שיש לו רישום קבלנים ברשם הקבלנים. קבלן מוסמך יבצע עבודה מקצועית בהתאם לחוק, מה שיכול למנוע בעיות משפטיות כאלו ואחרות. לכן, אם אתם מתכננים להתאים את המשרד לצרכים שלכם, וודאו שהקבלן שיבצע את השיפוצים רשום ובעל ניסיון בתחום הזה באופן ספציפי, כך שתהיו בטוחים שתקבלו שירות ברמה הגבוהה ביותר.

Share
השירותים שלנו
ייצוג חברות
ברוקרייג'
ייעוץ כלכלי ומחקר
שיווק פרויקטים ושטחים ייעודיים
ייצוג משקיעים (פרטיים, ציבוריים, קרנות ריט וכו')
פתרונות חיסכון והתייעלות
מעונינים להשכיר / למכור את הנכס שלכם ?
מחפשים את הנכס הבא שלכם ?
השאירו פרטים ... יועצי הנדל"ן שלנו ישמחו לטפל בבקשתכם ...

    השירות כרוך בתשלום עמלת תיווך בסך חודש שכ״ד (כולל) פלוס מע״מ




    Compare

    דילוג לתוכן